08 kwietnia 2015

Świąteczny czas

Hejka wszystkim! 
  Przepraszam, że przez ostatni czas prawie wg się tutaj nie pojawiam, ale na prawdę nie mam teraz zbytnio na to czasu. Za dokładnie 2 tygodnie mam już egzaminy, które decydują do jakiego liceum się dostane oraz mojej ,,przyszłości'', ale jak na razie znalazłam chwilę czasu więc.....:)
  Przez ostatni czas wydarzyło się na prawdę sporo rzeczy i to na prawdę takich miłych, którymi z chęcią się z Wami podzielę.
  Jedna z nich były święta. W Piątek pierwszy raz w życiu zrobiłam sama mazurka-a co najważniejsze wyszedł mi on na prawdę dobry. Natomiast w sobotę pojechałam do babci, gdzie następnego dnia (w niedziele) w towarzystwie rodziny zjedlismy świateczne sniadanie i spedzilismy razem milo czas. Mimo, ze to nie były to już te same świeta co kilka lat temu....ale i tak było bardzo fajnie. Po długim czasie miałam okazje zobaczyc sie z moimi kuzynami, ciociami, babciami, których bardzo kocham <3 Co do śmingusa dyngusa to w tym roku go nie obchodziłam, z wielu powodów. Natomiast głównym z nich była pogoda, która uniemozliwiała oblewanie się...:P
  Wczoraj za to spotkałam sie z moimi koleżankami. W planach miałyśmy obejrzenie jakiegos fajniego filmu w kinie, niestety albo nie pasował nam film albo godzina. Standardowo skończyło się na shoppingu....Wczorajszy dzień był na prawdę bardzo meczący, ale mimo to bardzo miło go spędziłam, a co najważniejsze w miłym twarzystwie.
   A wy jak spędziliście święta?- napiszcie w komentarzu :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz