23 marca 2015

Czas na zmiany

Hejka wszystkim!
Przepraszam, że przez ostanie 2 tygodnie nie dodałam tutaj, żadnego posta, ale niestety nie miałam czasu..To już jest ten czas kiedy coraz bardziej muszę przysiąść do nauki, robienia testów, podciągania ocen itp. Mam nadzieję, że po testach będę miała już coraz więcej czasu na pisanie nowych notek...:) Ostatnio jakos bardziej myślałam nad tym jak ten blog na prawde powinien wyglądać. Doszłam do wniosku, że bez sensu jest opisywanie tutaj za kazdym razem tego co robiłam przez tydzień, poniewaz nie w każdym tygodniu wydarzyło się coś fajne czym chciała bym się z Wami podzielić z tego względu posty będą pojawiały się dość nie regularnie czasami 2 tygodniowo a czasami wręcz przeciwnie.
A co do tego weekndu (Piatek,Sobota Niedziela) spedziłam bardzo bardz miło w towarzystwie Julki. Nie pamietam kiedy ostatnio tyle czasu z nia spedziłam,ale nie żałuje. Ostatnio bardzo potrzebowałam takiego spotkania, poniewaz za duzo spraw zwaliło mi sie na głowę...Czas głównie spędziliśmy na robieniu selfie, słuchaniu muzyki, tańczeniu (wyglupianiu) i wielu innych rzeczach.... No to to chyba na tyle w tym poście, poniżej podrzucę Wam jeszcze pare zdjec z tego czasu..! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz