07 marca 2015

Weekendowo




  Zeszły weekend spędziłam bardzo miło. Natomiast najmilej wspominam fakt, że po miesiącu znowu mogłam spotkać się z moim najukochańszym idolem- Dawidem Kwiatkowskim...<3 No ale niestety wszystko co fajne szybko się kończy :( Ten tydzień zdecydowanie należał do tych pracowitych i męczących… Coraz więcej nauki, kartkówek, sprawdzianów…powtarzania do egzaminów..pfff :/ Szczerze coraz bardziej zaczynam się stresować tym egzaminem, no ale mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie. No więc ten tydzień jednym słowem spędziłam nad książkami…
   Co do weekendu, zapowiada się być cudowne. Bardzo się z tego cieszę, bo od dłuższego czasu mam bardzo wiele problemów na głowie z którymi nie mogę sobie zbytnio poradzić...Natomiast mam nadzieję, że w tym będzie inaczej.
   Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo miło, byłam na zajęciach muzycznych. Uwielbiam te zajęcia bo tam mogę być w 100% sobą, w końcu oderwać się od tego wszystkiego i być na prawdę szczęśliwą.. A potem wybrałam się z moja mamą na malutkie zakupy. Bardzo lubi tak się czasem przejechać z mama na taki shopping  :) A co do jutra, to wybieram się na koncert mojej idolki Saszan (Rokasany Pindor).  Podam wam linka do jednej z piosenek, które znajdują się na jej nowej płycie..może i Wam się spodoba :) https://www.youtube.com/watch?v=YJhziVPg3-E  Już nie mogę się doczekać tak strasznie się za nią stęskniłam….Oprócz tego będę miała okazje spotkać się z moimi przyjaciółmi, z którymi dawno się nie widziałam. :) A wy macie jakiś idoli?
      Ja Wam życzę miłego weekendu :D i zapraszam do czytania kolejnych postów, które niedługo się pojawią...
      
Z najlepszymi <3


Trzyma mój list..:D



To już jutro...8.03.15
                    

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci spotkania z Dawidem :>
    Powodzenia na egzaminach ! :)
    Mogłabyś poklikać w linki choies ? To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, jaka japa :D Taki trochę Maciek z "Klanu".

    OdpowiedzUsuń