18 maja 2015

wspanisły weekend...i moja 16 urodziny


Hejka
Na wstępie przepraszam za tak długą nie obecność, ale nie miałam zbytnio czasu na wstawianie notki a po za tym musiałam wiele spraw sobie przemyśleć poukładać.W najbliższym czasie będę na pewno częściej pisać ponieważ zbliża się wiele fajnych okoliczności temu sprzyjających.
W dzisiejszym poście chciała bym wam trochę opowiedzieć o piątku (15.05.15). Tego dnia udało mi się z koleżanką dostać na TzG - pół finał i mieć przyjemność oglądać wszystko na żywo, a nie tak jak to do teraz bywało przed telewizorem. Miałam szanse zobaczyć jak to wygląda od tzw ,,podszewki''. Co się dzieje na parkiecie w czasie przerwy na reklamy. Oprócz tego wszystkiego miałam okazje spotkać się z moim idolem Dawidem który tam występował oraz śpiewał 2 piosenki, Janją oraz wieloma innymi tancerzami i nie tylko. Porobić zdjęcia, porozmawiać, wziąć autograf....Był to najlepszy prezent urodzinowy który dostałam. <3 Jeśli to czytasz Klaudia to jeszcze raz dziękuję :*
 Będę ten dzień na pewno wspominać...
A wczorajszy dzień spędziłam bardzo miło. Moja koleżanka Ania postanowiła się ze mną spotkać z okazji moich urodzin- już 16:00. Na początku wybrałyśmy się na targi mody, które odbywały się w Pałacu Kultury. Na prawdę nie spodziewałam się, że jest tyle fajnych internetowych sklepów. Potem poszłyśmy coś zjeść i na krótki spacer. Ten dzień również spędziłam bardzo bardzo miło :D

                        Najlepszy 💞

                   Najlepsza💞






                To już rok..😭💖



       Dziekuje za mile spędzony czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz