31 maja 2015

Praga i Young Stars Festival


Przez ostatni czas nie miałam czasu wg pisać ponieważ miałam na prawdę sporo rzeczy do załatwienia w szkole, składanie papierów, oraz kilka wyjazdów. W tym poście postaram się w skrócie o wszystkim w skrócie napisać. Jak wiecie jestem w 3 gimnazjum i jest to czas głównie na to by zastanawiać się nad wyborem szkoły, a potem studiów. Jak dla mnie jest to trochę za szybko, ponieważ mam dopiero 16 lat, a mam już wiedzieć co będę robiła jak będę dorosła. Więc w ostatnim czasie głównie uwagę poświęcałam poprawom ocen z przedmiotów z których jeszcze mogę oraz myślałam nad liceum do którego chciałabym pójść.

Tak jak wspomniałam wyżej w tym czasie miałam kilka wyjazdów. Pierwszy wyjazd była to ,,zielona szkoła'' do Pragi. Wycieczka trwała 4 dni z czego w samej Pradze byliśmy 2. Wycieczka była na prawdę bardzo fajna, udało mi się złapać lepszy z niektórymi osobami. Jedynym minusem było to, że naprawdę bardzo dużo chodziliśmy po różnego rodzaju muzeach, kościołach... Natomiast wycieczka ogółem była naprawdę bardzo bardzo ciekawa i wielu rzeczy się dowiedziałam z tego wyjazdu.  Najbardziej z całej Pragi spodobał mi się Most Karola na którym w wolnym czasie spędziłam najwięcej czasu np słuchając pięknej gry na skrzypcach oraz Nowe Miast. Naprawdę bardzo polecam wszystkim jeśli macie okazje jechać do Pragi to zachęcam. :D
Drugim wyjazdem, a równocześnie najbardziej prze ze mnie wyczekiwanym od dłuższego czasu było Young Stars Festival, który odbył się w te Sobotę (30.05.15) w Poznaniu. Jest to Festival na który zapraszani sa artysci ci znani oraz ci którzy dopiero zaczynają swoja muzyczna karienę oraz youtuberów. W tym roku mozna było usłuszeć Dawida Kwiatkowskiego, Saszan, Patryka Kumóra, Honorate Skarbek, Jeremiego, Agatę Dziarmagowską, Sylwie Przybysz, Room94, 5Angels, Black Radio oraz wielu innych. Natomiast jeśli chodzi o youtuberów to Reziego, Littlemonster96, yDąbrowskiego i również wielu innych.
 A teraz trochę o mnie...Na samej arenie byłam o godzinie 10:00, ponieważ miałam bilet Dimond. Dzięki temu udało mi się spotkać z wieloma osobami, zrobić zdjęcia z moimi idolami oraz oraz miałam okazje stać bliżej sceny, co mi się udało, bo stałam w 1 rzędzie. Co do festivalu było na prawdę cudownie, wszystko było idealnie zorganizowane, a co do artystów to nie ma nawet słów na opisanie tego. Tego dnia na pewno nie zapomnę na bardzo bardzo długo. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zachęcam do wyczekiwania kolejnego. :D
        A teraz łapcie parę fotek!








Z najlepszym💘








3 komentarze:

  1. O kurczę też tak niestety mam :( Na szczęście mam jeszcze rok ale wole teraz pomyśleć i się pomartwić niż bym to zrobił np, na ostatni miesiąc przed wyborem szkoły.
    Wow pewnie było super na festiwalu :)
    Pozdrawiam
    ładne zdjęcia
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    Bardzo chce pojechać do Pragi :D
    Na festiwalu musiało być naprawdę super !

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. nigdy nie byłam w Pradze :)
    _______________
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń