20 stycznia 2015

Ferie czas zacząć

Hejka :)

W końcu mogę powiedzieć, że zaczynam Ferie. Przez ostatni tydzień przyznam się, nie mogłam już wytrzymać tej szkoły, nauki, a co najlepsze- przebywania w szkole z powodu niektórych osób. Na szczęście teraz mam 2 tygodnie na odpoczynek. Te ferie będą trochę inaczej spędzała niż dotychczas. Zawsze wyjeżdżałam w góry na narty. Natomiast tym razem będzie inaczej, pierwszy tydzień postanowiłam spędzić w Warszawie w domu. Chcę się spotkać ze znajomymi, na łyżwy, do kina, albo nawet na zwykły spacerek. Niestety w te ferie nie obędę się bez nauki. A to dlatego, że od razu po feriach mam pełno sprawdzianów, kartkówek i wiele innych ,,niespodzianek’’. Drugim powodem jest fakt, że w tym roku czeka mnie tekst gimnazjalny i trzeba porobić trochę testów. Na szczęście drugi tydzień to będzie tylko odpoczynek, ponieważ jadę na obóz. Jest to obóz tematyczny ,,Obóz fanowski z Dawidem Kwiatkowskim’’. Wszystkim fanom Dawida bardzo polecam. Mam nadzieję, że przez te ferie uda mi się trochę odpocząć i zregenerować siły na dalszą naukę i poprawienie niektórych ocen. A wy wyjeżdżacie na jakieś ferie?
Łapcie kilka zdjęć:


Z m&g z Sopotu

Najlepszy idol na świecie.. <3






2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie zacząłem ferii niestety ;c
    pozdrawiam super zdjęcia i miłych ferii
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez chce zdjecie z Dawidem :(

    OdpowiedzUsuń