19 września 2014

MARZENIA :)




Cześć :)
        Po długo wyczekiwanym wolnym w końcu nadszedł weekend i można sobie wreszcie trochę odpocząć, spotkać ze znajomymi, porobić to na co ma się ochotę… Jeśli chodzi o mnie, to ten tydzień miałam naprawdę pracowity. Pełno nauki i jeszcze raz nauki- w końcu to już 3. gimnazjum- egzamin się zbliża…pff…
       Ale dzisiejszy dzień był dla mnie szczególnie długo wyczekiwany dniem, ponieważ byłam na podpisywaniu pierwszej płyty Saszan. Było bardzo fajnie, jedyna rzecz jaka mi się nie podobała to to, że nie można było robić sobie z nią zdjęć. No cóż, trzeba zrozumieć.. Po za tym jestem z niej tak strasznie dumna, bo to właśnie dzięki niej i Dawidowi uwierzyłam we własne możliwości i zrozumiałam, że nie można przejmować się negatywnymi opiniami innych na własny temat. Kocham ich za to! Oprócz tego udało mi się pierwszy raz spotkać i pogadać z Patrykiem Pniewskim, jest taki strasznie kochany… Nawet mam z nim parę fotek.
      Wiecie, że od czasu kiedy zaczęłam bardziej wierzyć w moje marzenia i starać się je spełniać to wszystko mi się udaje. Dzisiejszy dzień zapamiętam do końca życia. Co z tego, że strasznie mnie bolą mnie nogi… Naprawdę warto było wystać te 3 godziny. A tu macie parę zdjęć z dzisiejszego dnia. Życzę wam miło spędzonego weekendu.:)



Zdjęcie z Paprykiem <3



Podpisywanie 1 płyty :D



1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia http://chodziplotkazejestemslodka.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń