31 października 2014

Halloween






Heeej :)
Umówiłam  się dzisiaj z Julką na ,,halloween” -nie chodziłyśmy po domach. Po pierwsze dlatego, że nie miałyśmy żadnych strojów, a po drugie dlatego, że jesteśmy już chyba trochę za stare na takie chodzenie -rok temu chodziłyśmy po domach zbierając  cukierki  i sporo osób pytało się nas, czy nie jesteśmy przypadkiem za duże…… (nawet sporo się takich nazbierało) :( Chyba trochę odeszłam od tematu… Jak już pisałam- przyszła do mnie Julka. Jak zawsze to u nas bywa na początku nie miałyśmy co robić…ale nagle coś natchnęło nas na tańczenie, śpiewanie i przy okazji robiłyśmy sobie selfie – taka głupawka wieczorna…
 Wieczorem przyjechała do mnie kuzynka Tosia z Krakowa, ponieważ jutro są święta. Ale to w sumie bardzo dobrze się składa, bo bardzo się za nią stęskniłam. Jedynym minusem tych świąt jest to, że wypadają one w sobotę, a jak wiadomo- w sobotę mam zawsze zajęcia…..niestety mi przepadają :( No to co…życzę miłego i udanego weekendu,  a przede wszystkim odpoczynku przed szkołą.
Muzyka moim życiem..<3


Z najlepsza..:D


Taki prezecik dla Julki i od Julki <3


2 komentarze:

  1. Dopiero co cię zaobserwowałam, kurczę no, słabo ze mną :D
    Ale "miłość ci wszystko wybaczy..." xD
    ^^

    OdpowiedzUsuń